thebratz

Alla inlägg under juni 2011

hejhej bloggen! kool kat här, ;)

Igår spelade jag match med F-98. Jag gjorde målet, det blev 1-1 . :)

Det var as roligt. :D

Och idag har jag varit med Ellen & Anna Ekdal. :)

Vi har gjort massor utan grejer heheh, ^^

Sen är det fotbollsträning, efter den ska jag åka upp till barnsjön och bada med Anna Ekdal. :) <3

hejdå, <3

 

hejhej bloggen,

Förlåt för att typ ingen har bloggat så mycket i helgen, men man har ju så mkt att göra på midsommar ;) heheh, (a)

Och Banny bo är i Turkiet, saknar henne skit mycket...

Fast hon kommer hem imorgon. :D

Aja, jag har varit med Ellen Olsson sen i torsdags först sov jag över hos henne under midsommar och idag bytte vi, så nu sover hon hos mig tills onsdag, ;D

Idag spelade jag fotbollsmatch, det blev 2-2..

Aja, imorgon kommer Anna Ekdal hem till mig och är med mig & Ellen vi ska baka och sen kolla på vm. :) (tjejernas).

Och sen på kvällen ska jag spela med F-98, (fotbollsmatch), för dom behövde spelare.

hejdå, och ha en trevlig kväll! ;)

 

hejhej bloggen kool kat här :D

Idag var det sista dagen på fotbollsskolan, vi hade tunering, :)

Det var ganska kul endå! (y) Vi mötte dom som var yngre än oss dom var så himla söta på planen! :D

aja, sen efter det regnade de så pappa kom & hemtade mig, ;)

Sen följde jag med mamma & pappa till kungsmässan, hittade inget speciellt.. ;(

Men träffade Ronja där. :D (pretty princess) <3

Och nu är jag hemma för att packa. (a) Ska till Lerum och fira midsommar kommer hem på Söndag. Det var allt jag ville säga idag :)

 

Förlåt för jag inte har bloggat på länge.

Jag har inte haft tid!! Jag har haft mkt att göra.

Aja men nu är jag här iaf.

Förra veckan var det fotbollssola skit roligt.

I helgen var det Ulva cupen den var också sikt rolig.

Men vi åkte ut i seme.  

Aja iaf vi kämpade bra + att motståndarna var råa.

Det är fotbollsskola denna veckan också.

Men jag är it med denna veckan för jag var i skövde

i mondags med ronja.

Har gjort en mörk brun slinga i luggen skit nöjd.

Det var ronjas faster som gjorde det på mej för hon är frisör.

Aja hej då då länge får blogga imon igen pöösss så länge!!!.


Hejhej pretty princess här ;) 


Igår fick jag en ny dator av pappa :):D 


och idag ska jag till pappa och sova där till imon för att pappa ska till västeros


och sen på onsdag ska jag till lisseberg med ebba och bella 


Och idag blir det Moa Rudolfsson       moaarudolfsson.bloggplatsen.se 


aja puss hejdå får blogga mer sen :) 


   

Hej Banny bo här !

Jag och mina bratz är trötta på att andra kallar oss fjortisar, vi vill bara ha en rolig blogg med fyra namn till oss alla, vi är inga fjortisar för er som inte fattat,

Puss ;)

 
 

   Hej / God natt ;)

Orkar inte skriva om cupen och allt Carro har ju redan gjort det ;)
Ja idag spelade vi ju match mot öjersjö, och det blev 3-3 ;D
Imorgon blir det Turkiet med pappa, kommer därför inte blogga ;) <3
Aja, det blir ett kort inlägg, måste sova somnar snart ;) <3

God natt coolingar <3






hejhej bloggen! Först idag var jag på fotbollsskola, det ska jag vara varje dag tills torsdag, ;)

Det var jätte kul på fotbollsskolan :D

Den är kl 9 till 3. :)

Aja, efter den skulle jag spela fotbollsmatch mot Öjersjö IF.

Det gick bra, jag gjorde det första målet efter typ 10 sekunder, sen gjorde Anna andra målet och det tredje gjorde Alicia! Det blev 3 - 3 :)

Har precis duschat , och snart ska jag nog kolla lite på tv och slappa, ;)

Är as trött!

hejdå..

  

Här kommer en liten bild från ulva cupen, har fått alla bilder nu! Har typ 200 st,

Om ni inte visste det så är det jag på bilden, xd 

 

Presentation


Hej !
Vi är fyra tjejer på 12 år.
Vi gillar att spela fotboll, ta kort och blogga !
Och killarna får man inte glömma! ;)

Skolan suger, kärlek duger! (a)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

är du kille/ tjej som läser? :)
 tjej
 kille

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards