thebratz

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Sorry:(

Förlåt för jag inte har bloggat på länge.

Jag har inte haft tid!! Jag har haft mkt att göra.

Aja men nu är jag här iaf.

Förra veckan var det fotbollssola skit roligt.

I helgen var det Ulva cupen den var också sikt rolig.

Men vi åkte ut i seme.  

Aja iaf vi kämpade bra + att motståndarna var råa.

Det är fotbollsskola denna veckan också.

Men jag är it med denna veckan för jag var i skövde

i mondags med ronja.

Har gjort en mörk brun slinga i luggen skit nöjd.

Det var ronjas faster som gjorde det på mej för hon är frisör.

Aja hej då då länge får blogga imon igen pöösss så länge!!!.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

hejhej bloggen! :) Annie har sovit över och idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra... Imorgon åker Ronja & Bella till Spanien... :( Jag kommer fan sakna dom skit mycket. D: Men aja, filippa & annie är ju endå hemma ;) Så de är tur.! (L) ...

hejhej bloggen. :) Först vill jag bara säga förlåt för lite dålig uppdatering.. Men nu på sommarlovet så är man ju ute så mycket.. ;) Aja, Idag var jag först med filippajansson = Banny bo. :) Vi bakade vofflor. Och så bakade vi till Ronja också...

Hej hej!   Nu är jag ute på hönö, jag har varit här i en vecka nu. Ska vara här i en vecka till, sen åker jag till spanien en vecka :)     Denna veckan ska jag jobba i en liten kiosk men natta,meme och linn på konferansen. Jippi!!!!   K...

Hej hej!   Nu är jag ute på hönö, jag har varit här i en vecka nu. Ska vara här i en vecka till, sen åker jag till spanien en vecka :)     Denna veckan ska jag jobba i en liten kiosk men natta,meme och linn på konferansen. Jippi!!!!   K...

Hej hej!   Nu är jag ute på hönö, jag har varit här i en vecka nu. Ska vara här i en vecka till, sen åker jag till spanien en vecka :)     Denna veckan ska jag jobba i en liten kiosk men natta,meme och linn på konferansen. Jippi!!!!   K...

Presentation


Hej !
Vi är fyra tjejer på 12 år.
Vi gillar att spela fotboll, ta kort och blogga !
Och killarna får man inte glömma! ;)

Skolan suger, kärlek duger! (a)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

är du kille/ tjej som läser? :)
 tjej
 kille

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards