thebratz

Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

Fotbollsmatch mot Öjersjö IF. :)

hejhej bloggen! Först idag var jag på fotbollsskola, det ska jag vara varje dag tills torsdag, ;)

Det var jätte kul på fotbollsskolan :D

Den är kl 9 till 3. :)

Aja, efter den skulle jag spela fotbollsmatch mot Öjersjö IF.

Det gick bra, jag gjorde det första målet efter typ 10 sekunder, sen gjorde Anna andra målet och det tredje gjorde Alicia! Det blev 3 - 3 :)

Har precis duschat , och snart ska jag nog kolla lite på tv och slappa, ;)

Är as trött!

hejdå..

  

Här kommer en liten bild från ulva cupen, har fått alla bilder nu! Har typ 200 st,

Om ni inte visste det så är det jag på bilden, xd 

 

 
 
Ingen bild

NIzze

21 juni 2011 09:05

haha!Jävlar vilken bakåtlutning!

Gick den högt??

Angel, Banny bo, Pretty princess , Kool kat

23 juni 2011 15:53

hahaha, nej det gjorde den inte, ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

hejhej bloggen! :) Annie har sovit över och idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra... Imorgon åker Ronja & Bella till Spanien... :( Jag kommer fan sakna dom skit mycket. D: Men aja, filippa & annie är ju endå hemma ;) Så de är tur.! (L) ...

hejhej bloggen. :) Först vill jag bara säga förlåt för lite dålig uppdatering.. Men nu på sommarlovet så är man ju ute så mycket.. ;) Aja, Idag var jag först med filippajansson = Banny bo. :) Vi bakade vofflor. Och så bakade vi till Ronja också...

Hej hej!   Nu är jag ute på hönö, jag har varit här i en vecka nu. Ska vara här i en vecka till, sen åker jag till spanien en vecka :)     Denna veckan ska jag jobba i en liten kiosk men natta,meme och linn på konferansen. Jippi!!!!   K...

Hej hej!   Nu är jag ute på hönö, jag har varit här i en vecka nu. Ska vara här i en vecka till, sen åker jag till spanien en vecka :)     Denna veckan ska jag jobba i en liten kiosk men natta,meme och linn på konferansen. Jippi!!!!   K...

Hej hej!   Nu är jag ute på hönö, jag har varit här i en vecka nu. Ska vara här i en vecka till, sen åker jag till spanien en vecka :)     Denna veckan ska jag jobba i en liten kiosk men natta,meme och linn på konferansen. Jippi!!!!   K...

Presentation


Hej !
Vi är fyra tjejer på 12 år.
Vi gillar att spela fotboll, ta kort och blogga !
Och killarna får man inte glömma! ;)

Skolan suger, kärlek duger! (a)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

är du kille/ tjej som läser? :)
 tjej
 kille

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards