thebratz

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

skövde, :)

hejsan! :)

I fredags natt kom jag hem från mallorca. :D

Det var jätte kul där, men ennu roligare att få träffa alla kompisarna igen, det var 43 grader där. :D

Och när jag kom hem var det bara 10 grader, ;)

Aja, igår & idag var jag på ulva cupen som spelas i skövde, Jag + bratzen + hela fotbollslaget spelade såklart :D

Men vi åkte ut i kvartsfinal... Fast vi skulle vunnit det sa till och med dom. :o

hehe ^^

Aja, kom hem förut då, och då var jag med Ellen, hon ville följa med och kolla på sesar . :D

Mormor och morfars nya hund, dom kom hem med den idag kl halv 4:ra, den är skit sööööt! :D Jag & Ellen åkte skateboard dit. XD Vi satt båda två på den ner för alla backar, :D Det var svin kul, vi åkte in i typ alla buskar, xd..

Imorgon är det fotbollsskola, ska bli fettmakul. XD <3

Jag hinner ju bara gå 1 vecka, var ju i mallorca förra veckan, men det blir säkert bra endå, bara det att det är inte lika mkt folk då så det är mycket roligare första veckan! ;)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

hejhej bloggen! :) Annie har sovit över och idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra... Imorgon åker Ronja & Bella till Spanien... :( Jag kommer fan sakna dom skit mycket. D: Men aja, filippa & annie är ju endå hemma ;) Så de är tur.! (L) ...

hejhej bloggen. :) Först vill jag bara säga förlåt för lite dålig uppdatering.. Men nu på sommarlovet så är man ju ute så mycket.. ;) Aja, Idag var jag först med filippajansson = Banny bo. :) Vi bakade vofflor. Och så bakade vi till Ronja också...

Hej hej!   Nu är jag ute på hönö, jag har varit här i en vecka nu. Ska vara här i en vecka till, sen åker jag till spanien en vecka :)     Denna veckan ska jag jobba i en liten kiosk men natta,meme och linn på konferansen. Jippi!!!!   K...

Hej hej!   Nu är jag ute på hönö, jag har varit här i en vecka nu. Ska vara här i en vecka till, sen åker jag till spanien en vecka :)     Denna veckan ska jag jobba i en liten kiosk men natta,meme och linn på konferansen. Jippi!!!!   K...

Hej hej!   Nu är jag ute på hönö, jag har varit här i en vecka nu. Ska vara här i en vecka till, sen åker jag till spanien en vecka :)     Denna veckan ska jag jobba i en liten kiosk men natta,meme och linn på konferansen. Jippi!!!!   K...

Presentation


Hej !
Vi är fyra tjejer på 12 år.
Vi gillar att spela fotboll, ta kort och blogga !
Och killarna får man inte glömma! ;)

Skolan suger, kärlek duger! (a)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

är du kille/ tjej som läser? :)
 tjej
 kille

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards